новембар 26, 2024

Radovi u JP „Toplana“ – za zadovoljne potrošače

U Javnom preduzeću „Toplana“ ovo leto biće iskorišćeno za zamenu vrelovoda na mestima na kojima je to najpotrebnije. Upravo traju radovi na gradskom trgu, kod Katoličke crkve, na dužini od 90 metara. Prethodno je isti posao urađen na uglu ulica Uglješe Terzin i Miloša Velikog, na spajanju sa magistralnim vodom, kao i u Mikronaselju, gde je remontovan vod dužine 70 metara, kaže za „Komunu“ direktor, Dušan Marjanović.

– U grejnoj sezoni 2022/2023. imali smo četiri havarije, što je, mislim, najmanji broj u poslednjih nekoliko decenija. Sigurno je da planski remont koji sporovodimo u vansezoni daje dobar rezultat. I ovog leta ćemo, čim završimo zamenu vrelovoda na trgu, započeti ulaganje u automatizaciju, zamenu dotrajale opreme, remont proizvodnih jedinica i prateće opreme. Verujem da će ova ulaganja doprineti još lakšem i kvalitetnijem protoku i isporuci toplotne energije ka našim krajnjim korisnicima – objašnjava Marjanović.

JP „Toplana“ zagreva ukupno 214.000 kvadratnih metara u gradu. Sumirajući grejnu sezonu za nama, Marjanović kaže da dodatni grejni dani nisu naplaćeni korisnicima.

– U oktobru smo imali pet dana toplih proba i u aprilu je grejna sezona produžena za četiri dana. Ovo nismo fakturisali našim korisnicima, već smo mi, kao preduzeće, snosili troškove. Ukupno posmatrano, grejna sezona je trajala duže nego što je to uobičajeno, ali je, po broju grejnih dana, bila za nijansu kraća od planiranog.

Niža je i naplata u odnosu na prethodne godine, ali je još uvek, kako navodi, na zavidnom nivou. U obema kategorijama – fizičkih i pravnih lica, viša je od 90 odsto.

Zbog duga je utuženo 25 potrošača. Trenutno dug veći od 15 hiljada dinara ima tačno 389 korisnika.

– Kao socijalno odgovorno preduzeće koje razume probleme sa kojima se suočava određeni broj naših korisnika, uveli smo sistem reprograma duga, tako da naši korisnici mogu da izaberu koliki je taj period, a dug bi trebalo da izmire do  početka nove grejne sezone – objašnjava Marjanović. – Ograničenja u minimalnom iznosu za plaćanje na rate nemamo. Jednostavno, kome god da je potreban reprogram duga, potrebno je samo da dođe do „Toplane“, da postignemo dogovor.

Da uloženi trud daje rezultate pokazalo se u poboljšanju grejanja i manjem broju havarija, i na to će u ovom preduzeću i nadalje biti fokusirani – dodaje direktor Marjanović. On, takođe, podseća potrošače da, u letnjim mesecima,  provere svoje instalacije u stanovima i da, ukoliko je to potrebno, na vreme remontuju grejna tela kako bi, što spremniji, svi zajedno ušli u novu grejnu sezonu. „Za sve dodatne informacije, na raspolaganju smo da pomognemo“, poručuje Marjanović.

Više novih nego isključenih korisnika

U 2022. godini „Toplana“ je, na zahtev, sa sistema isključila dva fizička i jedno pravno lice koji su za to ispunili uslove. S druge strane, sedam novih potrošača, šestoro fizičkih i jedno pravno lice, priključeno je na daljinsko grejanje.

– Pošto se često spekuliše o tome da li je moguće da se neko isključi sa sistema daljinskog grejanja, odgovor je – da. Po podnošenju zahteva, a to mora biti po završetku grejne sezone, do početka avgusta, izdaju se tehnički uslovi koji moraju da budu ispunjeni, mi zatim izvršimo kontrolu, i fizički isključimo korisnika. Pre svega navedenog neophodno je da se izmire obaveze prema našem preduzeću – navodi Marjanović.

(VIDEO) TVOJ BRZI INFO- Kratko, jasno, subotom

Pregled najvažnijih dešavanja u proteklih sedam dana- TVOJ BRZI INFO.   Prikaži ovu objavu u...

(VIDEO) U Mokrinu obeležena hramovna i seoska slava

U najvećem selu na teritoriji grada danas su imali dva povoda za slavlje. Mokrinčani su...

(VIDEO) NEKI NOVI KLINCI: Zaigrajmo u „Guslama”

Neki novi klinci je edukativan serijal koji afirmiše kreativne potencijale dece i kvalitetno provođenje slobodnog...

Don`t copy text!