Novi portal koji je, 1. novembra, pokrenuo EPS „Uvid u račun“ – portal.eps.rs – omogućava građanima ne samo da preuzmu račun već i nakon obračuna odmah da ga plate putem portala, izjavio je izvršni direktor snabdevanja u Elektroprivredi Srbije Radovan Stanić za RTS.
Stanić je objasnio da novi portal, nakon registracije, omogućava kupcima brz uvid u potrošnju i to odmah po obračunu, pre slanja zvaničnog računa putem pošte, kao i pregled svih svojih uplata potrošnje, po zonama, po tarifama i unazad tri godine.
Naglasio je da je to važno jer, na taj način, građani mogu uticati na svoju potrošnju, ali i iskoristiti mogućnost popusta od 20 do 40 odsto, koji je omogućen za one koji budu racionalno trošili električnu energiju.
Stanić je rekao da, za sada, ne postoji mogućnost da se na Portalu podnese prigovor na račun.
„Do kraja ove godine ili najkasnije u januaru 2024. godine postojaće i ta mogućnost. U međuvremenu, postoje standardni načini komunikacije – preko šaltera, mejlom ili telefonom. To već naši građani znaju“, dodao je.
Podsetio je da građani, ukoliko racionalno koriste električnu energiju, mogu da ostvare značajne popuste.
„Niža tarifa ima četiri puta nižu cenu od više tarife. Oni koji svoje učešće potrošnje u nižoj tarifi povećaju za pet odsto u odnosu na prošlu godinu, dobiće i dodatnih pet odsto popusta“, objasnio je.
Stanić je podsetio da niža tarifa u centralnoj Srbiji traje od 22 do šest sati ujutru, na području Vojvodine od 23 do sedam sati i na području Beograda od 24 do osam sati ujutru.