Grad Kikinda stavio je na javni uvid Nacrt plana detaljne regulacije aerodroma Kikinda. Kako je i ranije najavljeno, aerodrom je planiran jugozapadno od grada uz državni put ka Bašaidu, na mestu postojećeg sportsko-poljoprivrednog aerodroma Drakslerov Salaš koji sa svojom travnatom pistom ne ispunjava uslove za odvijanje civilnog putničkog saobraćaja. Iz tog razloga, predviđa se izgradnja savremenog aerodroma sa višenamenskom funkcijom – privrednom, sportskom, turističkom i poslovno-putničkom, navedeno je u dokumentu koji je izradio Zavod za urbanizam Vojvodine, a naručio grad Kikinda, piše e kapija.
Novi aerodrom imaće poletno-sletnu stazu 1200 sa 30 metara, sa ostavljenom mogućnošću proširenja i produženja, za avione raspona krila od 15 do 24 m. Za merodavni vazduhoplov je uzet ATR-72, dok je za kritičnu letelicu uzet C-130 Herkules. U severoistočnom delu kompleksa, planira se prostor na kojem će se graditi administrativna upravna zgrada sa tornjem, objekat za prijem i otpremu putnika, hangari za letilice, platforma za parkiranje aviona, manipulativne površine, rulna staza, ali i padobranski krug i helidrom, kao i parkinzi i stanica za snabdevanje gorivom.
Ukupna rezervisana površina za sve neophodne sadržaje aerodroma je 4,6 hektara. Kada je u pitanju heliodrom, on je definisan kao helidrom na zemlji, za helikoptere klase 1, 2 i 3. Administrativno poslovni objekat sadržaće carinu, policiju, špediciju, objekte ugostiteljstva i drugo, dok će objekat za putnike imati deo za putnike u odlasku, dolasku i operativni deo, prenosi e kapija.
Cilj izgradnje aerodroma je povezivanje Severnobanatskog regiona sa aerodromima u Nišu, Vršcu, Beogradu, Podgorici, Tivtu i u zemljama istočne Evrope, ali i prevoz pošte i organizacija sportsko-turističkih manifestacija, stoji u dokumentu koji je na javnom uvidu do 9. februara.