Град Кикинда ставио је на јавни увид Нацрт плана детаљне регулације аеродрома Кикинда. Како је и раније најављено, аеродром је планиран југозападно од града уз државни пут ка Башаиду, на месту постојећег спортско-пољопривредног аеродрома Дракслеров Салаш који са својом травнатом пистом не испуњава услове за одвијање цивилног путничког саобраћаја. Из тог разлога, предвиђа се изградња савременог аеродрома са вишенаменском функцијом – привредном, спортском, туристичком и пословно-путничком, наведено је у документу који је израдио Завод за урбанизам Војводине, а наручио град Кикинда, пише е капија.
Нови аеродром имаће полетно-слетну стазу 1200 са 30 метара, са остављеном могућношћу проширења и продужења, за авионе распона крила од 15 до 24 м. За меродавни ваздухоплов је узет АТР-72, док је за критичну летелицу узет Ц-130 Херкулес. У североисточном делу комплекса, планира се простор на којем ће се градити административна управна зграда са торњем, објекат за пријем и отпрему путника, хангари за летилице, платформа за паркирање авиона, манипулативне површине, рулна стаза, али и падобрански круг и хелидром, као и паркинзи и станица за снабдевање горивом.
Укупна резервисана површина за све неопходне садржаје аеродрома је 4,6 хектара. Када је у питању хелиодром, он је дефинисан као хелидром на земљи, за хеликоптере класе 1, 2 и 3. Административно пословни објекат садржаће царину, полицију, шпедицију, објекте угоститељства и друго, док ће објекат за путнике имати део за путнике у одласку, доласку и оперативни део, преноси е капија.
Циљ изградње аеродрома је повезивање Севернобанатског региона са аеродромима у Нишу, Вршцу, Београду, Подгорици, Тивту и у земљама источне Европе, али и превоз поште и организација спортско-туристичких манифестација, стоји у документу који је на јавном увиду до 9. фебруара.