У „Топлани“ сезона протиче без већих кварова – спремни за нова улагања у квалитет услуга

Јавно предузеће „Топлана“ је и прошлу годину завршило са позитивним билансом и одличним процентом наплате. Уз то, решен је и велики проблем са магистралним топловодом који је годинама, у грејној сезони, изазивао прекиде у снабдевању даљинским грејањем великог броја потрошача.

– Резултат доброг планирања је управо ремонт главног вода у Улици Милоша Великог – каже директор „Топлане“, Душан Марјановић. – Тај део трасе је главна аорта, део који је узроковао и целодневна искључења комплетног центра града јер снабдева више од 70 одсто корисника у нашем систему. Са више од 45 милиона динара сопствених средстава, било је то можда и највеће улагање у протеклој деценији. Од када смо, уз помоћ локалне самоуправе, 2019. године, измирили заостала дуговања према „Србијагасу“, акумулирали смо средства управо за овакве, велике ремонте. Иако је зима блага, грејање функционише одлично. Ово је, можда, и најбоља сезона у дугом периоду, у којој нисмо имали ниједну хаварију.

Марјановић подсећа да ово јавно предузеће, већ годинама уназад, послује  позитивно и на време измирује све своје обавезе. У овој години, каже, у периоду ремонта, такође ће се обнављати делови система, како би се искључила свака могућност кварова у грејној сезони.

– Спремни смо и за ниске, зимске температуре, и очекујемо да ће грејна сезона проћи без проблема. Верујемо да ћемо, стручним радом техничког дела предузећа, и улагањем у обнову застареле опреме и мреже, допринети још бољем пословању.

За ову грејну сезону обезбеђена је довољна количина гаса, што искључује поремећаје у даљинском грејању.

– Цена гаса повећана нам је за 11 одсто, струју плаћамо за 10 евра по мегават-часу више. Ипак, у договору са Градском управом, и рационалном потрошњом у топлијим данима, успећемо да пребродимо период до краја ове грејне сезоне, а да кориснике не оптеретимо поскупљењем – каже Марјановић.

„Топлана“ има више од три хиљаде корисника, око тридесет одсто су правна лица. Иначе, потрошачи ревносно измирују рачуне јер је наплата физичким лицима, у 2022. години, била већа од 97 одсто, каже Марјановић. Правним субјектима наплата је била за само два одсто мања. Свим корисницима и даље се пружа могућност да заостале обавезе плате у ратама.

Don`t copy text!