Запослени и менаџмент Ливнице “Ле Белиер“ засадили су, протеклог викенда, 30 стабала црног бора код ресторана „Ловац“ у Кикинди. Акција под називом „Бе греен“ део је Зелене стратегије, којом се фабрика обавезала да ће, до 2030, смањити емисију угљен диоксида за 50 одсто. Директор, Паскал Мармоа, саопштио је и добре вести за запослене и будуће раднике Ливнице.
“Ми смо ливница алуминијума, а потреба за деловима од овог материјала у аутомобилској индустрији расте на светском нивоу. То су јако добре вести за Кикинду и наше запослене зато што ћемо, са порастом потреба, отварати и нова радна места. Управо развијамо пројекте за велике компаније, ‘Мицубиши’, ‘Порше’ и ‘Ауди’, за које би требало, управо у Кикинди, да радимо ливење, машинску обраду и монтажу. Следеће године нас очекује прослава 20 година рада наше компаније у граду. Сматрам да смо доказали да смо стабилан партнер локалној заједници“, рекао је Мармоа.
Акцији озелењавања присуствовао је и члан Градског већа задужен за привреду и инвестиције, Саша Танацков.
“Ми спадамо у ред средина са најмањим процентом пошумљености и свака активност ради смањења тог неславног резултата, од великог је значаја. У привреди ће се, не само на глобалном нивоу, већ и код нас, догодити транзиција економије, која ће направити велики заокрет ка зеленој економији. Већ сада, многи велики добављачи, поготову у аутомобилској индустрији, захтевају одређене сертификате. Енергетска зависност је глобални проблем и неминовно је да окретање ка зеленој економији ускоро осете и наши привредници“, објаснио је Танацков.
У садњи у Кикинди учествовало је више од стотину радника фабрике „Ле Белиер“. Протелог месеца у Ливници је организован наградни конкурс за најкреативније слогане на тему заштите животне средине. Најуспешнији учесници су награђени, а победнички слогани одштампани на “Бе греен“ мајицама.