Kikinda na Međunarodnom sajmu turizma u Banjaluci: Zapažen nastup „prestonice bundeve“

Na trećem Međunarodnom sajmu turizma Banjaluka 2023, među 100 izlagača i više od 300 učesnika, turističku ponudu u kojoj centralno mesto zauzimaju „Dani ludaje“ predstavlja i naš grad. Tokom tri sajamska dana, posetioci Tržnog centra „Delta planet“ gde se održava manifestacija, u prilici su da se upoznaju sa različitim turističkim destinacijama, kao i da probaju brojne specijalitete.

-Treći put smo na ovom sajmu. Grad Kikinda i Turistička organizacija Kikinde nastupaju na zajedničkom štandu Turističke organizacije Srbije, sa još 17 drugih opština i gradova. Zajednička promocija pokazuje i zajedničku želju da svoju zemlju predstavimo na najbolji način, tako da svaki grad predstavi nešto drugačije i njemu svojstveno–navodi Jasmina Milankov, v.d. direktorica Turističke organizacije Kikinde.

Štand „prestonice bundeve“ privukao je pažnju svojom autentičnom ponudom kojoj doprinose vredni i kreativni ovdašnji preduzetnici, udruženja , poljoprivredna gazdinstva.

– Ponosni smo na naše male proizvođače, koji nas prate sve ove godine i pripremaju nove proizvode od bundeve koje plasiramo tržištu, što se pokazalo kao sjajna formula za uspeh. Tu su pivo i sajder od bundeve Bir kingsa, likeri i pekmezi od bundeve Udruženja žena Iđoš, sokovi i likeri, takođe od ludaje, Buter lenda, ulja, puteri, brašno od bundeve PG Krstonošić, nezaobilazni šampon od bundeve, ali i vina Malbašić, proizvodi od lešnika Nuto iz Nakova… Domaćinima je stalo da se ljudi u Republici Srpskoj, i šire u Bosni i Hercegovini upoznaju sa turističkom ponudom Srbije i budu naši gosti -kaže v. d. direktorica Turističke organizacije Kikinde.

Sa turističkom ponudom Kikinde, na sajmu, iz prve ruke upoznali su se i gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković, kao i generalni konzul Srbije u Banjaluci Miloš Vujić.

Don`t copy text!