Zbog negodovanja potrošača i velikog broja prijava, iz Udruženja potrošača Kikinde (UPOK) stupili su u kontakt sa čelnicima JP „Srbijagas“, kaže predsednik UPOK-a, Darko Cvijan.
– Jasno je da su potrošači dovedeni u zabludu. Kada su stigli decembarski računi, došlo je do velikog nezadovoljstva jer ljudi nisu znali o čemu se radi. U međuvremenu je stiglo objašnjenje iz „Srbijagasa“ da je to urađeno da bi se potrošačima izašlo u susret zbog štrajka u Pošti, ali je i obračunata zatezna kamata. Sada će ona, na januarskim računima, biti oduzeta i biće sve vraćeno na realno stanje – kaže Cvijan.
On dodaje da postoji matrica po kojoj se obračunavaju računi za gas pomoću koje sada potrošači, prilikom praćenja potrošnje, mogli da imaju uvid u realno stanje i iznose koji će biti na računima.
Aplikacija za računanje potrošnje prirodnog gasa u kWh za domaćinstva nalazi se ovde.