ИЂВидеос.тв је прва домаћа музичка платформа која представља јединствени спој телевизије, музике и интернета. На свом YоуТубе каналу има више од хиљаду музичких видеа, 3,75 милиона пратиоца, и 7.042.616.579 прегледа.
Платформа је настала по узору на сличне пројекте који се налазе на западном тржишту савремене поп културе и у први план ставља младе и урбане извођаче чија су публика, пре свега, тинејџери и омладина.
Како је ова компанија имала трендове раста, Јунајтед групи је савршено послужила како би се остварила два циља. Из тог разлога је, 2016. године, ИЂ Видеос прерастао у телевизијски канал и постао део ове медијске групације.
Први циљ Јунајтед групе је, свакако, био профит, док је други циљ далеко перфиднији и штетнији за друштво.
Драган Шолак је свакако подучен од стране својих послодаваца са Запада да је увек боље када су људи обучени на исти начин, када слушају исту музику или када имају исте животне стилове. Имајући све то у виду, улога поп културе и меке моћи је од изузетне важности за управљање светом, а у овом случају Србијом.
Шта је то мека моћ?
Британски реалиста Е.Х. Кар је можда и на најбољи начин описао суштину меке моћи као средства или ресурса чијом употребом треба да се овлада људским умом, односно мњењем. Управо су Сједињене Америчке Државе посредством меке моћи створиле неку врсту културног империјализма и културне хегемоније на глобалном нивоу.
Насиље, материјализам, дрога, секс и алкохол су постали саставни део већине музичких спотова који нам долазе са друге стране Атлантика. Ту матрицу понашања су усвојили овдашњи аутори, а продуценти из ИЂ Видеос су све то подигли на већи ниво. Омладини се сервира гламур, брз новац, одсуство породичних вредности, егоизам, уз примесе насиља и недозвољених супстанци.
Драгану Шолаку одговарају разградња и пропаст државе Србије, кабловском оператеру СББ је битан шер, ИЂ Видеос – део профита, извођачима пет минута славе, инфлуенсерима рич на друштвеним мрежама, а да ли се неко пита о последицама које све ово набројано оставља на тинејџере у Србији?