Gradska uprava obaveštava sve zainteresovane građane da od 8. decembra počinje da teče rok za podnošenje prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima. Prijave se podnose isključivo elektronskim putem, putem platforme koja će biti dostupna svim građanima i trajaće 60 dana.
Građani će biti u mogućnosti da sami podnesu prijavu, a ukoliko nemaju tehničku opremljenost za to, lokalna samouprava im stoji na raspolaganju za pružanje tehničke i pravne pomoći. Podrška i pomoć u podnošenju prijava od strane građana organizovana je u Gradskoj upravi, u sali broj 51, na prvom spratu, ulaz iz ul. Braće Tatića i na šalteru broj 7 u Uslužnom centru, radnim danima od 8 do 15 časova.

Takođe, prijave će građani moći da podnesu i u seoskim mesnim zajednicama tako da će od 8. do 12. decembra u Mesnoj zajednici Novi Kozarci biti organizovano prijavljivanje za meštane iz Novih Kozaraca i Ruskog Sela, od 8 do 14.30 časova. Istim danima prijavljivanje je i u Mesnoj zajednici u Mokrinu, od 8 do 14.30 časova. Od 15. do 19. decembra prijavljivanje je u mesnim zajednicama u Banatskom Velikom Selu i Bašaid za meštane Bašaida i Banatske Topole, od 8 do 14.30 časova. Od 22. do 26. decembra prijavljivanje je u mesnim zajednicama Nakovo i Iđoš, za meštane iz Iđoša i Sajana, od 8 do 14.30 časova
Za podnošenje prijave neophodni su važeća lična karta, osnov sticanja, odnosno dokaz o vlasništvu (ugovor o kupovini, poklonu, rešenje o ostavini, dodeljivanju i sl.) – prilaže se u svim slučajevima, podaci o objektu – namena, spratnost i površina objekta, ukoliko je nepokretnost stečena van braka – dokaz o istom, u suprotnom se nepokretnost upisuje na oba supružnika.
Prijavu podnose svi zainteresovani građani, i oni koji su podneli prijave po ranije važećim Zakonima, jer su ti postupci u skladu sa Zakonom o posebnim uslovima za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima, kolektivno obustavljeni. Potrebno je za svaku nepokretnost podneti posebnu prijavu i potrebno je da svi suvlasnici, ukoliko ih ima, podnesu prijavu.