Туристичка организација Кикинде представила је своју понуду на промоцији туристичке привреде у Темишвару, која је одржана 8. и 9. маја, на позив Туристичке организације Србије. Првог дана организовани су сусрети са туристичким агенцијама и медијима, док су се другог дана учесници представили на градском тргу. У оквиру програма, наступили су чланови Културно-уметничког друштва „Мокрин“ који су грађанима Темишвара приказали богатство српске традиције кроз песму и игру.
-Учествовале су 22 организације из наше земље, а Србија је представила своју понуду јер је циљ био да се скрене пажња на природне лепоте – сазнајемо од в.д. директорице Туристичке организације Кикинде Јасмине Миланков. – Позната је чињеница да су Румуни чести гости у нашем граду, Вршцу, Новом Саду, тако да је овога пута пружена могућност и другим организацијама да покажу своју понуду Румунима. Кикинда је акценат ставила на 40. „Дане лудаје“ како би наше драге комшије посетиле најстарију манифестацију и у што већем броју. Подсетићу и да је прошле године било 19.000 посетилаца из суседне земље, чиме је изједначен рекорд по броју посета Румуна из 2019. године за четири дана манифестације. Успоставили смо и контакт са туристичким агенцијама и представницима организација које се баве промоцијом Темишвара. Наша жеља је да Румуни, у што већем броју, долазе у Кикинду, а да ми пружимо могућност да, на организован начин, и наши суграђани одлазе у узвратне посете.
А.Ђ.