Центар за информисање о подстицајима у пољопривреди отворен је у Управи за аграрна плаћања. Брзе одговоре и основне информације пољопривредници ће добијати путем кол-центра, док ће се сложенији проблеми решавати директно, уз помоћ службеника Министарства пољопривреде. Циљ Центра да се помогне произвођачима који се нису снашли у систему Е-аграр, као и да се убрза исплата субвенција и учини процес транспарентнијим. Кол центар налази се у улици Булевар краља Александра 84 у Београду и отворен је радним данима од 07.30 до 15.30 часова.
Министар Драган Гламочић поручује да Центар за помоћ пољопривредницима није класичан шалтер, већ место за комуникацију на вишем нивоу. Додаје да ће службеници који се баве решавањем већих проблема своја запажања о честим препрекама преносити Министарству.
У кол-центру, у коме тренутно ради десет службеница, биће доступна брза упутства и сервисне информације. Од априла ове године одговориле су на више од 22.000 питања.
Најчешћа питања су: када ће бити објављени јавни позиви, зашто нисам добио новац, а комшија који је конкурисао три дана после мене јесте. Нису сви довољно вешти да прате електронску управу, платформу Е-аграр и обавештења која стижу на мејл.