Javno preduzeće za komunalnu infrastrukturu i usluge „Kikinda“ obaveštava potrošače da u narednom period počinje redovno očitavanje stanja vodomera u kategoriji domaćinstva, u Kikindi i Sajanu.
Očitavanje će se obavljati svakog radnog dana od 7 do 15 časova.
Tačno očitano stanje potrošnje na vodomeru u obostranom je interesu, ze iz pomenutog preduzeća mole korisnike da u tom vremenskom periodu omoguće radnicima JP „Kikinda“ nesmetan pristup vodomerima, da sa poklopaca šahtova i iz samih šahtova uklone sve što bi otežalo ili onemogućilo očitavanje stanja.
Održavanje šahta u kojem se vodomer nalazi obaveza je potrošača i zato je neophodno da vode brigu o njima.
Ukoliko se neko od potrošača za vreme očitavanja ne bude nalazio na adresi lokacije vodomera, biće ostavljeno pismeno obaveštenje o poseti sa brojem telefona na koji su u obavezi da jave stanje sa svojih vodomera u roku od pet dana, na broj telefona 422-509 svakog radnog dana od 8 do 13 časova. Takođe, korisnici koji u narednom periodu ne budu kod kuće mogu obaveštenje o stanju vodomera da istaknu na vidnom mestu na svojim objektima (kapija, prozor…) kako bi ih čitači evidentirali.
Podsećamo da JP „Kikinda“ svakako nudi mogućnost prijave stanja vodomera u periodu od 10. do poslednjeg dana u mesecu brzo i jednostavno preko aplikacije na sajtu jpkikinda.rs, klikom na baner PRIJAVA STANJA VODOMERA i unosom podataka sa prve strane računa ili pozivom na broj 422-509 od 20. do 25. svakog meseca.
Prijava stanja vodomera moguća je samo za fizička lica, vlasnike pojedinačnih vodomera.