децембар 6, 2025

Od 8. decembra počeće podnošenje prijava za upis nepokretnosti koje nemaju formalizovano vlasništvo

ozakonjenje-(1)

Zakon o posebnim uslovima za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima „Svoj na svome“ predviđa da se prijave podnose isključivo elektronskim putem, putem platforme koja će biti dostupna svim građanima i trajaće 60 dana. Očekivani rok za početak podnošenja prijava je 8. decembar i trajaće do 5. februara, podsećaju iz Gradske uprave.

Građani će moći sami podnesu prijavu, a ukoliko nemaju tehničku opremljenost za to, moći da se obrate za pomoć zaposlenima u Gradskoj upravi koji će im pružiti tehničku i pravnu pomoć.
Prijave će se podnositi u sali broj 51, na prvom spratu, ulaz iz ulice Braće Tatić, a meštani sela mogu to da urade  svojim mesnim zajednicama, prema rasporedu koji će biti istaknut na oglasnim tablama.

Za podnošenje prijave neophodni su važeća lična karta, osnov sticanja, odnosno dokaz o vlasništvu (ugovor p kupovini, poklonu, rešenje o ostavini, dodeljivanju i slično) – u svim slučajevima, podaci o objektu – namena, spratnost i površina objekta, ukoliko je nepokretnost stečena van braka – dokaz o istom, u suprotnom se neporetnost upisuje na oba supružnika.

Prijavu podnose svi zainteresovani građani, i oni koji su podneli prijave po ranije važećim zakonima, jer su ti postupci u skladu sa Zakonom o posebnim uslovima za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima, kolektivno obustavljeni.

Potrebno je za svaku nepokretnost podneti posebnu prijavu i potrebno je da svi suvlasnici, ukoliko ih ima, podnesu prijavu.

Don`t copy text!