Нови портал ЕПС-а „Увид у рачун“ омогућава и плаћање рачуна

Нови портал који је, 1. новембра, покренуо ЕПС „Увид у рачун“ – portal.eps.rs – омогућава грађанима не само да преузму рачун већ и након обрачуна одмах да га плате путем портала, изјавио је извршни директор снабдевања у Електропривреди Србије Радован Станић за РТС.

Станић је објаснио да нови портал, након регистрације, омогућава купцима брз увид у потрошњу и то одмах по обрачуну, пре слања званичног рачуна путем поште, као и преглед свих својих уплата потрошње, по зонама, по тарифама и уназад три године.

Нагласио је да је то важно јер, на тај начин, грађани могу утицати на своју потрошњу, али и искористити могућност попуста од 20 до 40 одсто, који је омогућен за оне који буду рационално трошили електричну енергију.

Станић је рекао да, за сада, не постоји могућност да се на Порталу поднесе приговор на рачун.

„До краја ове године или најкасније у јануару 2024. године постојаће и та могућност. У међувремену, постоје стандардни начини комуникације – преко шалтера, мејлом или телефоном. То већ наши грађани знају“, додао је.

Подсетио је да грађани, уколико рационално користе електричну енергију, могу да остваре значајне попусте.

„Нижа тарифа има четири пута нижу цену од више тарифе. Они који своје учешће потрошње у нижој тарифи повећају за пет одсто у односу на прошлу годину, добиће и додатних пет одсто попуста“, објаснио је.

Станић је подсетио да нижа тарифа у централној Србији траје од 22 до шест сати ујутру, на подручју Војводине од 23 до седам сати и на подручју Београда од 24 до осам сати ујутру.

Don`t copy text!