ЈП „Топлана“: улагања дала резултате – зима прошла с минимално хаварија

У „„Топлани“ задовољни сезоном – Управо завршена грејна сезона била је релативно добра за Јавно предузеће „Топлана“, рекао је данас, на конференцији за новинаре, директор Душан Марјановић, сумирајући грејну сезону иза нас.

– Била је блага зима и није било већих проблема у снабдевању корисника. Забележили смо десет хаварија, од тога су две биле на магистралном воду и нису биле захтевне – једна у Микронасељу и једна у центру града, а остале су биле мање интервенције, углавном на деловима топловода. То нам показује да су сва улагања која смо имали у претходном периоду дала резултат – рекао је Марјановић.

Због кварова, корисници су искључивани на најдуже неколико сати, нису се губили грејни дани, што се није догађало годинама уназад.

– Пре четири, пет година имали смо велики број хаварија на магистралном воду у Милоша Великог, а највише их је било пре две године, када смо морали да заустављамо грејање и више дана. Овај вод је сада у потпуности замењен. У санирање 200 метара уложено је 27 милиона динара и показало се да улагања која имамо у ремонтном периоду дају резултат – додао је Марјановић.

Грејна сезона је била продужена и последњи грејни дан био је 26. април, али се корисницима неће наплаћивати грејање после 15. априла, када је сезона званично завршена.

После 10. маја када се, по Градској одлуци, дефинитивно гасе котови и започиње ремонтни период, предузимаће се радови на локацијама које су се показале критичним – планирани су ремонти топловода у Микронасељу и у центру града, најавио је Марјановић.

„Топлана“ има позитиван биланс пословања, речено је данас: приватни сектор дугује око 17 милиона, пословни 16 милиона, а тужбе против правних и физичких лица су у износу од 17,5 милиона, Обавеза овог предузећа према добављачима струје и гаса је око 14 милиона динара.

Прошле године грејање је поскупело, због поскупљења енергената, објаснио је Марјановић, и Град је одобрио поскупљење грејања које ипак није било довољно, али су заштићени потрошачи. сада су најављена појефтињења струје и гаса, што, како сада изгледа, може да донесе само појефтињење, не и ново поскупљење, додао је директор.

– Наши корисници су веома одговорни и ја сам им захвалан – проценат наплате физичких лица је већи од 94 одсто, и у периоду када су највише оптерећени, у току грејне сезоне – објаснио је. – Ми дозвољавамо потписивање репрограма, треба само поднети захтев и договор  се постиже у зависности од могућности корисника. Важно је да се дуг измири до почетка нове сезоне.

Конференцији је присуствовао и Небојша Јованов, члан Градског већа зa комуналну инфраструктуру и ванредне ситуације. Речено је и да се, сваке године,  доста новца улаже и у аутоматизацију рејонских подстаница и оних у зградама, и у замену дотрајале опреме, што доприноси квалитету грејања и бржем санирању проблема, речено је данас у „Топлани“ која има тачно 3.154 корисника.

ТВОЈ БРЗИ ИНФО: Ново на Кикиндском порталу (Видео)

Погледајте преглед недељних дешавања у Кикинди- ТВОЈ БРЗИ ИНФО са Александром Станкић. Пратите нас на...

(ВИДЕО) Бачкоградиштани победници „3х3 фудбал финала Србије”

Састав из Бачког Градишта победник је „3x3 фудбал финала Србије” које је данас одржано у...

(ВИДЕО) На 1.200 квадрата салон „Форма идеале“ у Кикинди: Прва три дана попусти за купце

  У Кикинди је отворен салон намештаја „Форма идеале“ на адреси Милоша Великог 54. Прва...

Don`t copy text!