Анализа Иштвана Каића- Узорак кампање против Пројекта „Јадар” на гласилима Јунајтед медије

Гласила Јунајтед медије отпочела су средином јуна 2024. године другу по реду кампању, после оне из 2021, против Пројекта „Јадар“, односно против ископавања и екстракције литијума из руде јадарит у околини Лознице. Повод за почетак кампање била је најава о обнављању пројекта у интервјуу који је председник Србије Александар Вучић дао за Фајненшл тајмс, пише аналитичар Иштван Каић.

Презентација Узорак кампање против Пројекта „Јадар“ на гласилима Јунајтед медије – лето 2024 настала је као одговор на молбу председнице Скупштине Ане Брнабић да се материјал у вези са најважнијим медијским манипулацијама на тему литијума објављен у току лета скупи и обједини на једном месту. Текст презентације можете прочитати на овом линку.

(ВИДЕО) Ватре Лазарице: Обичај подједнако воле и деца и старији

Улице у Кикинди и околним селима ове вечери обасјавале су ватре Лазарице. Деца су са...

(ВИДЕО) Кикинда дочекала пролеће уз Сајам цвећа: Од мушкатли до егзотичне „четке за флашу“

Градски трг данас је процветао и замирисао захваљујући шаренилу понуда расадника из Кикинде и околних...

(ВИДЕО) При крају реконструкција свлачионица у КСЦ „Језеро“: Како напредују радови уверио се и градоначелник Богдан

Комплетна реконструкција свлачионица за дворанске спортове у Културно-спортском центру „Језеро“ је у самом финишу. У...

Don`t copy text!