Анализа Иштвана Каића- Узорак кампање против Пројекта „Јадар” на гласилима Јунајтед медије

Гласила Јунајтед медије отпочела су средином јуна 2024. године другу по реду кампању, после оне из 2021, против Пројекта „Јадар“, односно против ископавања и екстракције литијума из руде јадарит у околини Лознице. Повод за почетак кампање била је најава о обнављању пројекта у интервјуу који је председник Србије Александар Вучић дао за Фајненшл тајмс, пише аналитичар Иштван Каић.

Презентација Узорак кампање против Пројекта „Јадар“ на гласилима Јунајтед медије – лето 2024 настала је као одговор на молбу председнице Скупштине Ане Брнабић да се материјал у вези са најважнијим медијским манипулацијама на тему литијума објављен у току лета скупи и обједини на једном месту. Текст презентације можете прочитати на овом линку.

Don`t copy text!