Анализа Иштвана Каића- Узорак кампање против Пројекта „Јадар” на гласилима Јунајтед медије

Гласила Јунајтед медије отпочела су средином јуна 2024. године другу по реду кампању, после оне из 2021, против Пројекта „Јадар“, односно против ископавања и екстракције литијума из руде јадарит у околини Лознице. Повод за почетак кампање била је најава о обнављању пројекта у интервјуу који је председник Србије Александар Вучић дао за Фајненшл тајмс, пише аналитичар Иштван Каић.

Презентација Узорак кампање против Пројекта „Јадар“ на гласилима Јунајтед медије – лето 2024 настала је као одговор на молбу председнице Скупштине Ане Брнабић да се материјал у вези са најважнијим медијским манипулацијама на тему литијума објављен у току лета скупи и обједини на једном месту. Текст презентације можете прочитати на овом линку.

(ВИДЕО) Министар Никола Селаковић и градоначелник Младен Богдан потписали уговор о санацији фасаде Културног центра

Министар културе Никола Селаковић боравио је у радној посети Кикинди. Са градоначелником Младеном Богданом потписао...

(ВИДЕО) Косили жито као некада: Чувају традицију и преносе је на младе

Сајан је био домаћин 28. Севернобанатским жетелачким свечаностима. Манифестација  је окупила је екипе  из Црне...

(ВИДЕО) Матурантски плес 18. пут: Емотивно и свечано, упркос киши

Матуранти све четири средње школе, њих око 300, уз звуке из Штраусове опере „Слепи миш”...

Don`t copy text!