Потрошачи незадовољни – „Србијагас“ тврди: рачуни за децембар су исправни

Најновији рачуни за гас изазвали су недоумице и, судећи по реакцијама на друштвеним мрежама, и узнемирење и револт потрошача. Вишеструко увећан износ, тврде корисници, прво их је шокирао, а затим су објашњење покушали да добију у ЈП „Србијагас“ и једни од других.

„Ми смо добили непуних 16 000 прошлог месеца, а сада скоро 29 000. Централно је у питању и никад већи рачун нисмо имали“ – наводи једна чланица групе на Фејсбуку.

Друга корисница гаса додаје да јој је рачун, са новембарских 13 хиљада, повећан на 29 хиљада динара што је, како каже, „скоро као три претходна месеца заједно“.

С обзиром на реакције и на велики број позива кол-центру, ЈП „Србјијагас“ огласило се, крајем седмице, са два саопштења, у којима обавештавају своје потрошаче да су рачуни за децембар исправни.

Како наводе, до недоумица је дошло због померања рока плаћања октобарског рачуна, што је, опет, учињено због штрајка у Пошти.

„Наведеним померањем рока плаћања октобарских рачуна са 16. 11. 2023. на 15. 12. 2023. потрошачи који су измирили своја дуговања за октобар 2023. закључно са 30. 11. 2023. на новембарском рачуну добили су исказану претплату, самим тим је и дуг за новембар умањен за износ претплате“, наводе у „Србијагасу“ и појашњавају да је, због ових околности, велики број потрошача уплатио умањен износ за новембар.

Након 15. децембра наведена преплата постала је дуговање за октобарски рачун, које се сада појавило на рачунима за децембар.

Затим је ово предузеће издало је још једно саопштење у ком појашњавају зашто је дошло до неспоразума.

„Понављамо, да су фактуре за октобар стигле на кућне адресе купаца почетком новембра (када увек и стижу, пре истека валуте-рока плаћања), имале би валуту 15. новембар и не би било потребе за померање валуте и третирање уплата за октобар као преплате. Ово је учињено да се изађе у сусрет купцима и нема никакве везе са изборима како је наведено у тексту на неким сајтовима“, стоји у саопштењу „Србијагаса“.

Уступак купцима учињен је, како напомињу, јер би им се, у супротном, обрачунавала камата за кашњење у плаћању. Иначе, у новембру су из овог предузећа потрошачима најавили да неће обрачунавати камату на октобарске рачуне. Такође, поручују купцима да треба пажљиво да гледају на сваком рачуну шта је потрошња за текући месец, а шта износ за уплату.

Потрошачима, поред тешко разумљивог и прилично нејасног објашњења (осим да не вреди да рекламирају рачуне), остаје и питање шта ће се заиста догодити са затезном каматом.

„Неко је дебело погрешио, а сада сви плаћамо ту затезну камату и ето њима зарада на њихову грешку“, тврди једна Кикинђанка и додаје да се у кол-центру и даље нико не јавља како би разјаснио све недоумице својих потрошача.

Дистрибутер, међутим, остаје при ставу да је купцима само учинио услугу и као потврду тога објављује конкретне рачуне за купца за потрошњу за последња четири месеца прошле године, који уредно измирује своје обавезе, а које можете да погледате овде.

ТВОЈ БРЗИ ИНФО: Ново на Кикиндском порталу (Видео)

Погледајте преглед недељних дешавања у Кикинди- ТВОЈ БРЗИ ИНФО са Александром Станкић. Пратите нас на...

(ВИДЕО) Бачкоградиштани победници „3х3 фудбал финала Србије”

Састав из Бачког Градишта победник је „3x3 фудбал финала Србије” које је данас одржано у...

(ВИДЕО) На 1.200 квадрата салон „Форма идеале“ у Кикинди: Прва три дана попусти за купце

  У Кикинди је отворен салон намештаја „Форма идеале“ на адреси Милоша Великог 54. Прва...

Don`t copy text!