Снови постају јава: Почело тестирање пруге – возом до Суботице 200 на сат!

Србија постаје богатија за још 108 километара брзе пруге, којом ће се ићи 200 километара на сат. Од јуче је почело тестирање новоизграђене брзе пруге на деоници Нови Сад – Врбас Нова (станица) и трајаће до 27. априла 2024. године. У току тестирања, брзи возови ће се кретати брзином од 200 км/х деоницом Нови Сад – Врбас Нова, а контактна мрежа изнад брзе пруге на наведеној деоници ће бити под напоном од 25кВ па је изузетно опасно приближити јој се. У овом периоду забрањен је прелазак преко пруге током тестирања због безбедности људи и имовине.

Након тестирања комплетне пруге од Новог Сада до Суботице, планирано је да током лета холандска компанија ради сертификацију за стандард Европске уније, а у првој половини септембра радиће се технички пријем пруге. Већ од 15. септембра почињу редовне пробе путовања, које би требало да трају три месеца, у зависности од броја пролаза. У децембру почињу да саобраћају први брзи возови на редовним линијама Београд–Нови Сад–Суботица, а до Суботице ће се, од Прокопа, путовати за сат времена и 10 минута. Уколико Мађарска железница настави са убрзаним улагањем у њихову инфраструктуру, може се очекивати да би већ 2027. године могли да имамо брзу пругу Београд–Будимпешта за мање од четири сата.

Дужина трасе брзе пруге од Новог Сада до Суботице је 108 километара. Предвидјено је да се изгради 12 станица на прузи, 13 мостова, 31 пропуст, 3 денивелисана укрштаја, 54 путна прелаза у нивоу, 11 подвожњака, 27 надвожњака, 2 пешачко-бициклистичка потхотника, а најзначајнији архитектонски објекти су станичне зграде у Новом Саду и Суботици. Вредност радова на овој деоници је 1,16 милијарди долара. Дужина трасе брзе пруге од Новог Сада до Суботице је 108 километара. Предвидјено је да се изгради 12 станица на прузи, 13 мостова, 31 пропуст, 3 денивелисана укрштаја, 54 путна прелаза у нивоу, 11 подвожњака, 27 надвожњака, 2 пешачко-бициклистичка потхотника, а најзначајнији архитектонски објекти су станичне зграде у Новом Саду и Суботици.

Вредност радова на овој деоници је 1,16 милијарди долара. Брза пруга од Београда до Будимпеште представља најважнији пројекат у иницијативи „Појас и пут“. Извођач радова је кинески конзорцијум, а пруга ће бити електрифицирана и опремљена савременим сигнално-сигурносним уређајима. На читавој деоници брзе пруге Београд – Нови Сад – Суботица – Келебија неће бити путних прелаза.

Осим радова на брзој прузи од Новог Сада до Суботице, који су назначајнији железнички пројекат у Војводини, у покрајини се ради и на другим железничким коридорима, где ће бити реконструисано укупно 400 километара пруга. Значајна саобраћајница је банатска пруга, која иде према Зрењанину, Кикинди до Суботице. Пруга између Врбаса и Сомбора тренутно је у лошем стању и биће потпуно реконструисана и са новом сигнализацијом, а тренутно се ради на реконструкцији пруге Београд-Вршац-румунска граница.

vojvodinauzivo.rs

 

 

(ВИДЕО) Предата листа Коалиције „Александар Вучић- Кикинда сутра”

Изборна листа кандидата за одборнике коалиције окупљене око Српске напредне странке „Александар Вучић- Кикинда сутра”...

(ВИДЕО) Хуманитарна организација Срби за Србе: За нову кућу породице Тот-Докић из Мокрина

Хуманитарна организација Срби за Србе позвала је донаторе широм света да се прикључе њиховој новој великој...

Don`t copy text!