Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ обавештава потрошаче да у наредном период почиње редовно очитавање стања водомера у категорији домаћинства, у Кикинди и Сајану.
Очитавање ће се обављати сваког радног дана од 7 до 15 часова.
Тачно очитано стање потрошње на водомеру у обостраном је интересу, зе из поменутог предузећа моле кориснике да у том временском периоду омогуће радницима ЈП „Кикинда“ несметан приступ водомерима, да са поклопаца шахтова и из самих шахтова уклоне све што би отежало или онемогућило очитавање стања.
Одржавање шахта у којем се водомер налази обавеза је потрошача и зато је неопходно да воде бригу о њима.
Уколико се неко од потрошача за време очитавања не буде налазио на адреси локације водомера, биће остављено писмено обавештење о посети са бројем телефона на који су у обавези да јаве стање са својих водомера у року од пет дана, на број телефона 422-509 сваког радног дана од 8 до 13 часова. Такође, корисници који у наредном периоду не буду код куће могу обавештење о стању водомера да истакну на видном месту на својим објектима (капија, прозор…) како би их читачи евидентирали.
Подсећамо да ЈП „Кикинда“ свакако нуди могућност пријаве стања водомера у периоду од 10. до последњег дана у месецу брзо и једноставно преко апликације на сајту јпкикинда.рс, кликом на банер ПРИЈАВА СТАЊА ВОДОМЕРА и уносом података са прве стране рачуна или позивом на број 422-509 од 20. до 25. сваког месеца.
Пријава стања водомера могућа је само за физичка лица, власнике појединачних водомера.