Iz kompanije FCC obaveštavaju korisnike svojih usluga da će se kućni otpad, u vreme tri dana državnog praznika, odnositi po uobičajenom rasporedu, bez izmena.
Podsećamo, nedavno je iz ove kompanije saopšteno na koji način korisnici mogu podneti reklamacije na usluge.
Odgovorno lice kompanije FCC Kikinda radi sa strankama na adresi Generala Drapšina 20 u Kikindi subotom, od 9 do 13 sati i sredom od 16 do 20 sati.
Korisnik (fizičko ili pravno lice) može podneti reklamaciju i pisanim putem, uz obavezno navođenje korisničke šifre na sledeće načine:
– slanjem mejla na adrese: reklamacije@fcc-group.rs, ili office@fcc-group.rs
– poštom na adresu: FCC EKOd.o.o. Beograd, Bulevar kralja Aleksandra 79, 11120 Beograd.
Svaka reklamacija se zavodi u Delovodnik reklamacija pod jedinstvenim brojem.
Odgovor na primljenu reklamaciju, Kompanija će dostaviti u pisanoj formi na adresu korisnika usluge u roku od osam dana počev od dana prijema, ukoliko je korisnik dostavio sve identifikacione podatke.
Više informacija može se dobiti i pozivanjem Call centra na broj 0800/111-666.