Градска управа обавештава све заинтересоване грађане да од 8. децембра почиње да тече рок за подношење пријава за евидентирање и упис права на непокретностима. Пријаве се подносе искључиво електронским путем, путем платформе која ће бити доступна свим грађанима и трајаће 60 дана.
Грађани ће бити у могућности да сами поднесу пријаву, а уколико немају техничку опремљеност за то, локална самоуправа им стоји на располагању за пружање техничке и правне помоћи. Подршка и помоћ у подношењу пријава од стране грађана организована је у Градској управи, у сали број 51, на првом спрату, улаз из ул. Браће Татића и на шалтеру број 7 у Услужном центру, радним данима од 8 до 15 часова.

Такође, пријаве ће грађани моћи да поднесу и у сеоским месним заједницама тако да ће од 8. до 12. децембра у Месној заједници Нови Козарци бити организовано пријављивање за мештане из Нових Козараца и Руског Села, од 8 до 14.30 часова. Истим данима пријављивање је и у Месној заједници у Мокрину, од 8 до 14.30 часова. Од 15. до 19. децембра пријављивање је у месним заједницама у Банатском Великом Селу и Башаид за мештане Башаида и Банатске Тополе, од 8 до 14.30 часова. Од 22. до 26. децембра пријављивање је у месним заједницама Наково и Иђош, за мештане из Иђоша и Сајана, од 8 до 14.30 часова
За подношење пријаве неопходни су важећа лична карта, основ стицања, односно доказ о власништву (уговор о куповини, поклону, решење о оставини, додељивању и сл.) – прилаже се у свим случајевима, подаци о објекту – намена, спратност и површина објекта, уколико је непокретност стечена ван брака – доказ о истом, у супротном се непокретност уписује на оба супружника.
Пријаву подносе сви заинтересовани грађани, и они који су поднели пријаве по раније важећим Законима, јер су ти поступци у складу са Законом о посебним условима за евидентирање и упис права на непокретностима, колективно обустављени. Потребно је за сваку непокретност поднети посебну пријаву и потребно је да сви сувласници, уколико их има, поднесу пријаву.