Ослањајући се на резултате УНИЦЕФ-а који показују да готово 40 одсто младих у Србији сматра да би стигма у вези са менталним здрављем морала да се смањи како би се охрабрили да потраже неопходну помоћ, Мејбелин Њујорк је, на таласу своје глобалне кампање Brave together, покренуо иницијативу у Србији за дестигматизацију анксиозности и депресије код младих и пружио подршку УНИЦЕФ-у у Србији да и у наредном периоду настави да развија и унапређује саветодавно-едукативну платформу „Све је ОК“.
На њој млади узраста од 15 до 30 година сваког дана од 18 до 22 часа могу да потраже бесплатне и анонимне савете стручњака о томе како да се изборе са менталним потешкоћама.
Захваљујући овој кампањи, регистрован је значајан пораст интересовања за бесплатну психолошку подршку. У августу и септембру остварено је тек нешто више од 200 чет сесија, да би у првом месецу кампање, у октобру, забележено готово 550 сесија. Статистички гледано, посета платформи порасла је за више од 150 одсто.
У поређењу са подацима из маја, када су Србију потресле незапамћене трагедије, у октобру је забележен пораст од више од 60 одсто. То су врло јасни показатељи колико је важно да се младима посвети више пажње и да се са њима много отвореније разговара о менталном здрављу.